Pages

Followers

Kerisauan Kami terhadap sarung kaki

Kerisauan mula menghantui kami (penulis) tatkala melihat wanita memakai jubah dan tudung labuh yg tidak menutup kakinya (memakai stokin) tatkala di luar rumah, telah banyak artikel yang ditulis bagi menyelesaikan masalah ini tapi masih belum ada kesedaran, Aku (penulis) berharap agar diberi kekuatan oleh Allah bagi meneruskan lagi penulisan untuk menyahut seruan Ilahi yang Esa untuk Amr bil Makruf wa nahi anil Munkar.

Ya Allah Kami hambamu yang lemah memohon keampunan karna dosa kami ini, memohon kekuatan dan hidayah serta taufiq, memohon kefahaman yang mendalam terhadap Ilmu2 yang engkau turunkan, Kami memohon padamu agar setiap pandangan kami, penglihatan kami , pendengaran kami, dan penulisan kami diredhoiMu dan dibimbingimu.

Ya Allah Ramadhan Almubarak ingin mengunjungi kami, Kami mohon agar engkau memberi kami satu kekuatan untuk menyambutnya, Sesungguhnya engkau berkuasa atas tiap2 sesuatu, Ya Allah kurniakanl Kami Hidayah dan taufiq untuk menggalas setiap suruhanmu, Kurniakan Nabi kami Muhammad tempat yg tinggi disisi mu..

Jadi Kami harap Anda semua dapat berkongsikan Idea, Artikel, Puisi, dan sebagainya. Jika anda ingin berbuat demikian, bolehlah menghantar perkara tersebut kepada

Ahmad Khalilul Hameedy (wakil Admin)

baniidriss@gmail.com

"Dan tolong-menolonglah kamu dalam perkara kebaikan dan taqwa, dan janganlah kamu tolong-menolong dalam perkara dosa dan pemusuhan"
(surah Al Maidah : 2)

No comments:

Post a Comment